Το Π.Δ. 85/22 ξεσήκωσε τον καλλιτεχνικό κόσμο και οδήγησε σε μαζικές κινητοποιήσεις μέσα στο Δεκέμβρη οι οποίες έφεραν στο επίκεντρο τα χρόνια προβλήματα της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης. Είναι ελπιδοφόρο ότι εκατοντάδες νέοι σπουδαστές βγήκαν στο δρόμο ζητώντας την αναβάθμιση των σπουδών τους και των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων. Παρά το ότι η χώρα μας διαθέτει ένα πλούσιο και αξιόλογο καλλιτεχνικό δυναμικό σε όλες τις μορφές της Τέχνης, προωθείται σταθερά, από το Κράτος και από όλες τις Κυβερνήσεις, η απαξίωση του Πολιτισμού και ειδικότερα της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης.  

Μπροστά στη διευρυμένη αγανάκτηση η Κυβέρνηση επιχείρησε με ελιγμό να διασπάσει το ενιαίο μέτωπο των καλλιτεχνών. Με διευκρινιστική Εγκύκλιο αναφέρει ότι οι κάτοχοι Πτυχίων Ωδείων κατατάσσονται στην μισθολογική κατηγορία Τ.Ε. σύμφωνα με το ν. 4325/15. Ζητάμε τη διεύρυνση αυτού του μέτρου χωρίς διακρίσεις για το σύνολο των αποφοίτων Καλλιτεχνικών Σχολών.

Τώρα είναι η ώρα να βάλουμε στο επίκεντρο το αίτημά μας για μουσική εκπαίδευση Ενιαία Δημόσια και Δωρεάν, με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, από τα πρώτα παιδικά χρόνια μέχρι και την Πανεπιστημιακή Βαθμίδα.

Σ’ αυτόν το δρόμο απευθύνουμε κάλεσμα ενότητας προς τους επαγγελματίες μουσικούς, προς τους σπουδαστές μουσικής και το εκπαιδευτικό προσωπικό σε Ωδεία και σε Πανεπιστημιακά τμήματα, απέναντι σε λογικές που καλλιεργούν τον ανταγωνισμό των διαφορετικών επαγγελματικών προσόντων.

Καλούμε στη μοτο-πορεία τη Τρίτη 10 Γενάρη που θα ξεκινήσει από το Πεδίο του Άρεως  στις 11.30 π.μ. και θα καταλήξει στο Υπουργείο Παιδείας.

Επίσης την ίδια μέρα, Παραρτήματα του Π.Μ.Σ. και Μουσικά Σωματεία σε όλη την Ελλάδα διοργανώνουν κινητοποιήσεις έξω από τα κτήρια των κατά τόπους Περιφερειακών Αρχών.

Για όσους συναδέλφους δεν μπορούν να συμμετέχουν στην μοτο-πορεία, καλούμε σε συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Παιδείας στις 12 το μεσημέρι.

Κλιμακώνουμε το επόμενο διάστημα με Συνελεύσεις και συσκέψεις για τη διαμόρφωση αιτημάτων που αφορούν την Καλλιτεχνική Εκπαίδευση.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΜΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ