Η Κυβέρνηση με ένα αιφνιδιαστικό Π.Δ. που δε συζήτησε με κανένα εκπρόσωπο του κλάδου μας, υποβιβάζει μισθολογικά τους Καλλιτέχνες που δεν έχουν πτυχίο Ανώτατης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Συγχρόνως παρακάμπτει το Ν. 4325/15 που κατέτασσε  στην κατηγορία ΤΕ τους κατόχους Πτυχίων και Διπλωμάτων Ωδείων και Μουσικών Σχολών  αναγνωρισμένων από το ΥΠΠΟ.

Είναι προκλητικό  αυτοί που έχουν στερήσει σε όλες τις προηγούμενες γενιές των μουσικών τη δυνατότητα μιας Δημόσιας  Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης  που να καταλήγει σε Πανεπιστημιακό τίτλο, σήμερα να λένε ότι οι σπουδές μας δεν επαρκούν και να μας υποβιβάζουν στο επίπεδο ενός απλού απόφοιτου Λυκείου. Είναι εξοργιστικό αυτοί οι οποίοι μας  υποχρέωσαν να ξοδέψουμε πολλές χιλιάδες ευρώ για  να σπουδάσουμε την Τέχνη που αγαπήσαμε να μας τιμωρούν με μείωση των αμοιβών μας στο Δημόσιο.

Η Κυβέρνηση όπως και όλες οι προηγούμενες αρνούνται να δεχθούν το αίτημά μας για δημιουργία  συστήματος Δημόσιας και Δωρεάν Μουσικής  Εκπαίδευσης από τα πρώτα παιδικά χρόνια μέχρι και την Πανεπιστημιακή βαθμίδα. Απέναντι σε αυτό το αίτημά μας προσπαθούν να υποτιμήσουν ακόμα περισσότερο τους Ωδειακούς  τίτλους σπουδών με το νέο προσοντολόγιο ή αντίστοιχα με το «πιστοποιητικό μουσικών γνώσεων» του Γαβρόγλου το οποίο αποσύρθηκε μετά από τη μαζική  καταδίκη και τις  κινητοποιήσεις μας.

Απαιτούμε

  • Το νέο προσοντολόγιο να μην καταργήσει την κατάταξη στην κατηγορία ΤΕ των κατόχων  των Ωδειακών τίτλων σπουδών. Κανένας διαχωρισμός μεταξύ παλαιών και νέων εργαζομένων.
  • Δημιουργία ενός Δημόσιου και Δωρεάν συστήματος μουσικής Εκπαίδευσης που να ξεκινά από τα πρώτα παιδικά χρόνια και να καταλήγει στην Πανεπιστημιακή βαθμίδα.
  • Αντιστοίχιση των υπαρχόντων τίτλων σπουδών με ευθύνη των Πανεπιστημίων.
  • Διεύρυνση των Μουσικών σπουδών στα Πανεπιστήμια σε βαθμό τέτοιο που να μπορούν να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν.
  • Αύξηση των ωρών διδασκαλίας για τα μαθήματα της αισθητικής αγωγής  στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση. Επαναφορά της διδασκαλίας του μαθήματος της Μουσικής στο Λύκειο.